Obcy :) 143 km

Maj, 2018

Amici de bici dz. 257

Niedziela, 20 maja 2018 | dodano:21.05.2018 Kategoria Amicidebici, Wyprawy i Wylewy ;)
Po Marsylii czekając na pociąg do Tourcoing. Marsylia bez szału. Pociąg przejechał całą Francję w 5 godzin, szok :D
rowery musieliśmy zdemontować i zafiolowac w zwykłe worki.
Tourcoing na razie wygląda jak Księży Młyn :D

Amici de bici dz.257

Sobota, 19 maja 2018 | dodano:19.05.2018 Kategoria Amicidebici, Wyprawy i Wylewy ;)
Do Marsylii.
Po drodze zwiedzanie Kalanek z łódki :) super sprawa, chociaż widziałam już wiele takich klifów to i tak było fajnie :)
Końcówka w mieszkaniu wynajętym przez Airbnb. Początkowo było bardzo słabo, kiepska dzielnica, 5 piętro bez windy, niemiły właściciel, ale potem wraz z żoną sobie poszli i wieczór spędzamy w pustym mieszkaniu :)

Amici de bici dz.256

Piątek, 18 maja 2018 | dodano:18.05.2018 Kategoria Amicidebici
Łatwy dzień, słoneczny i bez przygód. Czyli dobry dzień :D

Amici de bici dz. 255

Czwartek, 17 maja 2018 | dodano:17.05.2018 Kategoria Amicidebici, Wyprawy i Wylewy ;)
Część dnia bardzo ruchliwymi krajówkami a część bocznymi drogami przez piękne tereny. Największe wrażenie zrobiły na nas czerwone skały i góry. Fantastyczne.

Poza tym dość męczący dzień, ciągle tylko góra dół. Koniec dnia kiepski.
na pierwszym kempingu brudno, a miejsce pod namiot w błocie i na skrzyżowaniu dróg.
pojechaliśmy dalej ale drugi kemping był zamknięty, za to zaatakował nas agresywny pies a babka właścicielka nie zrobiła nic, żeby go od nas odciągnąć. Dopiero po jakimś czasie przyszedł po niego facet.
Na trzecim kempingu w recepcji ignorowali nas dobre kilka minut. W dodatku niezbyt sympatyczni, jakbyśmy byli jakimiś kłopotliwymi natrętami. Miejsce pod namiot dostaliśmy obok remontu, na którym hałas zaczął się oczywiście jak już się robiliśmy. słabo.

Amici de bici dz. 254

Środa, 16 maja 2018 | dodano:16.05.2018 Kategoria Amicidebici, Wyprawy i Wylewy ;)
Do Grasse i 5 km do sklepów podczas restu w Laroquette :) restu dla mnie, bo M. Bigał i dzień dodatkowo przeczekiwaliśmy ze względów deszczowych.

W Grasse byliśmy o 14, dzięki czemu jeszcze sobie zwiedziłam miasteczko, a po powrocie M. Z biga jeszcze zaliczyliśmy muzeum perfum, super!

najlepsze były czyste zapachy cedru, sandała, konwalii, lilii i mimozy ;)

Amici de bici dz.259

Sobota, 12 maja 2018 | dodano:13.05.2018 Kategoria Amicidebici, Wyprawy i Wylewy ;)
Imperia - La Cipressa (BIG) - San Lorenzo al Mare - Poggio di Sanremo (BIG) - San Remo - (pociąg) - Roquebrune Cap Martin - Monte Carlo - Eze - Nice - Colomars - La Roquette sur Var.

Okazało się, że prognozy na niedzielę i poniedziałek są bardzo kiepskie, ma padać całe dwa dni, więc musieliśmy coś wymyślić. Kiblowanie na kempingu w Imperii nie wchodziło w grę bo i nie było gdzie się schować, ani nie było netu (płatny, a nie chcieliśmy ryzykować, bo internet we Włoszech, zwłaszcza na kempingach jest bardziej niż chimeryczny).

Kolejny nasz kemping przy francuskiej granicy  miał być drogi, a trzeci za daleko. Jednak okazało się, że są połączenia pociągowe, dzięki którym z Sanremo przenieśliśmy się aż pod Monako :)

Lazurowe Wybrzeże nas absolutnie urzekło i oczarowało :)

Dzień był jednak dość długi i męczący, a na koniec okazało się, że... nasz kemping zamknięty na głucho! Tylko jakimś cudem chwilę przed nim okazało się, że jest hotelik, niedrogi (35 euro za dwie osoby), czynny i całkiem przyzwoity. Po odbiciu się od furtki kempingu wróciliśmy więc do hotelu, który nas uratował :P

Amici de bici dz. 249

Piątek, 11 maja 2018 | dodano:11.05.2018 Kategoria Amicidebici, Wyprawy i Wylewy ;)
Rano M. Zrobił biga, później ruszyliśmy do Imperii.
Trasa nadmorska, piękne widoki tylko bardzo duży ruch.

Amici de bici dz.248

Czwartek, 10 maja 2018 | dodano:10.05.2018 Kategoria Amicidebici, Wyprawy i Wylewy ;)
Wczoraj od rana lało, więc zostaliśmy na kwaterze.
Dzisiaj do Finale Liguria, na początek podjazd z bardzo stromym początkiem. Zimno na górze :/
A później zjazd na samo morze, od razu zrobiło się ciepło i ładnie :P
końcówka na kempingu obłożonym Szwajcarami :P

Amici de bici dz. 246

Wtorek, 8 maja 2018 | dodano:08.05.2018 Kategoria Amicidebici, Wyprawy i Wylewy ;)
Na początek niespodziewanie pyszne śniadanie u miłej pani, gdzie napisaliśmy.
Dostaliśmy nawet ciasto i kilka innych smakołyków na drogę :)

później przełęcz i zjazd do Be ui, okazała się brzydka i bardzo ruchliwa.

za miastem zaczęliśmy podjazd na 1000 metrów, gdzie pogoda się bardzo popsuła. Burza nad nami trzaskała i co chwilę padało.

skończyliśmy niespodziewanie w b&b, bo choć w planach był kemping to ze względu na pogodę (rozpadało się na dobre) i kolejną górkę po drodze, nie mieliśmy motywacji. B&b okazał się w całości dok naszej dyspozycji, bo nie ma innych gości. Duży dom, piękny, nowy i wyposażony w różne smakołyki :D (i czajnik, co we Włoszech jest prawie niespotykane :P)super miejscówka, a jeszcze M. Wynegocjował 15 euro zniżki ;)

jutro zapowiada się deszczowo więc być może zostaniemy ;)

Amici de bici dz. 245

Poniedziałek, 7 maja 2018 | dodano:07.05.2018 Kategoria Amicidebici, Wyprawy i Wylewy ;)
Jak tylko znacznie oddaliliśmy od kempingu i miasteczka zaczęło padać.
zmoknięci zatrzymaliśmy się pod Lidlem. Po długich debatach postanowiliśmy uciekać do b&, które było na trasie.
Ruszylismy, kiedy prawie nie padało a jak wyjechaliśmy z miasteczka to lunęło. Przemoczeni dotarliśmy pod nocleg. Jeszcze długo sprawdziliśmy prognozy, ale miało być tylko gorzej, więc postanowiliśmy zostać.

Kiedy się rozgościliśmy, oczywiście się pieknie rozjaśniło..