Obcy :) 143 km

Amici de bici dz.306

Niedziela, 8 lipca 2018 | dodano:08.07.2018 Kategoria Amicidebici, Wyprawy i Wylewy ;)
Mollerud - Amal - Saffle - Grums - Vastra Amtervik

Piękna pogoda i wiatr w plecy. Do tego dobra trasa, częściowo bocznymi, fajnymi drogami. Część dnia niestety główną z wąskimi poboczem i linami oddzielającymi pasy jezdni. Jakie to głupie, niby ma zapobiec wyprzedzaniu, ale przez to i przez brak pobocza, auta mijają nas na centymetry, a Szwedzi raczej nie wiedzą, że należy zwolnić przejeżdżając tak blisko rowerzysty, zamiast mijać go na pełnym gazie.

Po 80 km mieliśmy zjechać na kemping, ale prognoza na jutro jest kiepska i wiatr ma się zmienić, więc postanowiliśmy wykorzystać dzisiejsze okoliczności i pojechaliśmy jeszcze 60 km (decyzję podjęliśmy o 16 i po 19 byliśmy na miejscu :D). Droga odbiła i zrobiła się wreszcie mniej ruchliwa.

Generalnie to był dobry dzień :)

Może to nie Szwedzi. Może to Szwedonomadzi ;)
huann
- 21:29 poniedziałek, 9 lipca 2018 | linkuj
Asfalty rzeczywiście równiutkie i okoliczności bardzo ładne :) Ale wiatr w plecy to była chyba pomyłka Wszechświata :D

Właśnie mnie też to dziwi, jak oni jeżdżą. Sądziłam, że będzie tak jak mówisz a tu taka niespodzianka.. Jak mają miejsce no to raczej nas omijają (ale nie zwalniają), a jak miejsca jest mało no to trudno, śmigają obok. Najgorzej, jak robią to wielkie auta i ciężarówki :/
Carmeliana
- 15:14 poniedziałek, 9 lipca 2018 | linkuj
Zazdraszczam bardzo takiego dnia: kilometrażu, równych asfaltów, (zapewne) pięknych okoliczności przyrody - a zwłaszcza wiatru w plecy. Ale to, co piszesz o szybkiej jeździe Szwedòw jest zadziwiające: ładnych kilkadziesiąt (-set) km-ów przejechaliśmy tymi ich niby-ekspresówkami i zawsze mijali nas bardzo ostrożnie i powolutku, mimo 90 km/h na znakach!